بازی ترسناک و مهیج

پسر اردیبهشت

عکس ، داستان ، بازی، لطیفه و دانستنی ها

بازی ترسناک و مهیج

بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead

یکی از کم حجمترین بازیهای ژانر Action بازی ترسناک The House of The Dead خانه مرگ یا خانه مردگان میباشد . در این بازی شما در نقش کاراگاه پلیس ایالتی ، وارد منزلی وحشتناک میشوید که مورد حمله اشباح و ارواح قرار گرفته است . و به شما نیز از لحظه ای که از اتومبیل خودتان پیاده میشوید ، هر لحظه از زوایا غیر قابل انتظار حملات ترسناکی صورت میگیرد . در این میان تنها اسلحه شما سلاح کمری سازمانیتان میباشد که خوشبختانه بر اشباح موثر میباشد . و شما باید قبل از از بین رفتن تمام ارواح را از بین برده و سایر ساکنین خانه را هم نجات دهید .
با توجه به حجم نرم افزار ، گرافیک سه بعدی زیبایی در این بازی به کار گرفته شده است به طوری که بیشتر قسمتهای خانه دارای جلوه کاملا واقعی میباشد همچنین صداهای اشباح و حملاتشان بسیار جالب و در مواردی ممکن است ترسناک باشد .
استفاده از این بازی به افراد حساس و خردسالان زیر ۷ سال توصیه نمیگردد. بازی کاملا Portable میباشد و از نظر امنیتی با آنتی ویروسهای Nod32 و Norton بدون مشکل ارزیابی گردیده است .

 

thehous بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead

 

source بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Dead توضیحات: برای اجرای بازی فایل THOTD.EXE به حجم تقریبی ۸ مگابایت را اجرا فرمایید .

password بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Deadپسورد فایل: www.downloadha.com

download بازی ترسناک و مهیج Portable The House of The Deadلینک دانلود – 18.4 مگابایت | لینک کمکی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 5 فروردين 1389برچسب:,

] [ 2:16 ] [ ابوالفضل قبادی ]

[ ]